Obsah košíku

Váš košík je zatím prázdný

lineární aktuátor, stejnosměrný motor s převodovkou, solenoid
Zde se nacházíte: Hlavní stránka > Stejnosměrné motory s planetovou převodovkou > Série PD1626
Série PD1626 - DC motor s planetovou převodovkou

DC motor Série PD1626 s planetovou převodovkou

Moment: 24...3000 g-cm
Otáčky: 1,9...2450 ot/min
Napětí: 6, 9, 12, 24 V
Průměr: 16 mm

  • Kvalitní stejnosměrný komutátorový motor s kovovými kartáči
  • K dispozici také verze s enkodérem
  • Obsahuje filtry k potlačení elektromagnetického vyzařování (F)
  • Provozní teplota -10...60 °C
  • Relativní vlhkost 20...85 %
  • Planetová převodovka s kluznými ložisky
  • Frézovaná ozubená kola z oceli (jen první řada satelitů je plastová)
  • Vůle naprázdno ≤ 3 °
  • Radiální zatížení ≤ 0,5 kg (10 mm od příruby)
  • Axiální zatížení ≤ 0,5 kg
  • Radiální vůle ≤ 0,05 mm
  • Osová vůle ≤ 0,2 mm

Vlastnosti motoru s převodovkou

Převodový poměr4:114:119:129:162:172:184:1104:1128:1157:1
Počet převod. stupňů1222333333
9 VJm. moment [g-cm]246894140255300350430530660
Jm. otáčky [ot/min]14504503302171049076625041
12 VJm. moment [g-cm]3185120180330380450560690850
Jm. otáčky [ot/min]24507605553651701501301058569
Délka L [mm]15,0518,7018,7018,7022,3522,3522,3522,3522,3522,35
Váha [g]37414141454545454545
Převodový poměr231:1316:1370:1455:1561:1690:11014:11621:11996:13027:1
Počet převod. stupňů4444445555
9 VJm. moment [g-cm]800110012501550190024002800300030003000
Jm. otáčky [ot/min]2820171411,59,26,23,52,91,9
12 VJm. moment [g-cm]1000140016002000250030003000300030003000
Jm. otáčky [ot/min]4734292419,515,9117,26,14,1
Délka L [mm]26262626262629,6529,6529,6529,65
Váha [g]49494949494953535353

Vlastnosti motoru

Jm. napětí
[V]
Jm. moment
[g-cm]
Jm. otáčky
[ot/min]
Jm. proud
[mA]
Otáčky naprázdno
[ot/min]
Proud naprázdno
[mA]
Jm. výkon
[W]
67,46550≤1608000≤650,498
97,06500≤1108000≤500,473
126,16200≤858000≤500,394
249,011000≤9013500≤501,026

Rozměry

Rozměry DC motoru s planetovou převodovkou série PD1626

Charakteristika

Série PD1626 - charakteristika motoru